niedziela, 25 maja 2014

PROLOG




Ośmiolatka wlokła się bezmyślnie po ulicy. Włosy miała zaplecione w dwa grube kasztanowe warkocze. Niebieskie niczym ocean oczy zalane były diamentowymi łzami.

Dlaczego nikt jej nie kocha?

Dlaczego jest sama na tym ogromnym, brutalnym świecie?



Ona tylko potrzebuje troski, której nikt jej dotychczas nie zapewnił.
Usiadła przed grobem matki, i wyszeptała:
- Pomóż mi mamusiu. Sprowadź aniołka, który będzie mnie strzegł. Proszę.
I zasnęła na marmurowej posadzce.

24 komentarze:

  1. Piękny prolog.
    Naprawdę,
    Ryczę ;(
    Ja też chcę tak pisać ^^
    Wnioskuję, że jej mama nie żyje, a ona jest samotna.
    Tak wiem. Moje myślenie xd
    A tym aniołkiem będzie chłopak :d
    Tak wiem. Rozwalam moim myśleniem.
    Czekam na jedyneczkę, która kojarzy mi się ze szkołą.
    Weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog jest śliczny! *o* Słodki, naprawdę! xD
    Mam nadzieję, że dalej będzie tak ciekawie! <3
    Pisz, pisz! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam na Twój rozdział skarbie! <3
      Ty też pisz lamo <33

      Usuń
  3. Maju ;(
    Prolog prześliczny ♥
    Zakochałam się ♥
    Taki smutny i wzruszający ♥
    Masz talent i to widać ♥
    Już wiem, że ta historia będzie niezwykła ♥
    Czekam na rozdział 1 niecierpliwie ♥
    Całuję i pozdrawiam ;*
    /Katarina
    P.S. Przepraszam, że krótko, ale wkurza mnie dźwięk mojej klawiatury -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <33 I nie, nie mam xD
      Mam nadzieję, że podasz mi link do swojego bloga, hm? ^^ Z chęcią wpadnę! <3

      Usuń
  4. Jestem i ja xDD
    Zapowiada się ciekawie *.*
    Trochę (jak na razie xd) smutno, ale ciekawie XD
    Za dużo jednak teraz nie napiszę, bo zaczyna mnie atakować jakaś ćma-gigant xD (chyba siedzenie na dworze nie było za dobrym pomysłem,ale,ze jestem leniem i nie chce mi się ruszyć, to już inna sprawa xD)
    A ty tam ten, pisz,pisz! ♥
    Nie mogę się doczekać dalszej części *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julczak nie wszystko musi być wesołe c; xD
      Ale Ty zawsze! ^^
      Dzięki, dzięki <33

      Usuń
  5. Śliczny prolog, Słoneczko. :) <3
    Te słowa dziewczynki, jeeju. ♥ :c
    Tyle mogę powiedzieć. x
    Trzymaj się oraz pisz tak dalej. :) x
    Ściskam i całuję,
    Martyna x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki szok ; o
      A dziękuję bardzo! <33 Mnie się w sumie nie podoba no ale.. xD
      Siostra Blanco widzę ^ ^
      Hm, masz bloga, nie? ^^ Podaj link! <3

      Usuń
  6. Ja sie pytam gdzie jest przycisk Lubie to! na blogerze gdy jets potrzebny ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrzebny ;_;
      A Ty miałaś bloga założyć, czekam ^ ^

      Usuń
  7. Majko ślicznie kochana rycze no poprostu rycze :',( dalej prosze

    Paulinaa K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny prolog x
    Tylko jak dla mnie o wiele za krótki.
    Jednak jeśli tobie odpowiada taki sposób pisania i długość,to dopasuję się do twojego gustu.
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie cierpię prologów, dlatego wolę jak są krótkie ;x
      Dziękuję :*

      Usuń
  9. Ładny prolog Majuu < 33
    Czekam na rozdzial :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAAAAAAAA *-*
      MAGDA SE MA BLOGGERA *-*
      AAAAAAAAAAAAAAAA *-*
      I dzięki <3
      Czekam na wierszyki ♥

      Usuń
  10. Śliczny blog maju :*
    Siostry Blanco trzymają się razem :*
    Buziaki
    I jak masz czas wbijaj do mnie :
    Leonetta-nowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Prolog świetny *.*
    Masz talent ;)
    / ask.fm/violettadspolonia

    OdpowiedzUsuń
  12. ;( Wiesz, że cię kocham Maju?
    Swoim pisaniem doprowadzasz mnie do łez, dziękuje ci.

    Twoja , Sophie ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszego pisania, więc dziękuję, że poświęcasz swój czas i piszesz go dla mnie ♥